Zamieszczone przez r2r
Dlaczego psują się samochody? Warto poczytać
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez crom.deZamieszczone przez r2rZachód pcha nas w stronę swoich norm [...] po co nam polakom MPI :?: :lol:Ja dziękuję, postoję...
Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2rZamieszczone przez crom.deZamieszczone przez r2rZachód pcha nas w stronę swoich norm [...] po co nam polakom MPI :?: :lol:Ja dziękuję, postoję...
. Starsze turbiny, jak chociażby uturbiona wersja Twojego silnika nie sprawiają raczej problemów i spisują się znakomicie w wielu modelach koncernu VAG, również z LPG. Ecoboosty Forda, te powiedzmy nie najmniejsze czyli od 1.6 w górę również nie miały jakiś spektakularnych wpadek. Opel ma gamę silników turbo, do których można LPG spokojnie montować, w tym 1.4 140KM, gdzie montują fabrycznie (nie u dilera). Tutaj chyba też sobie ludzie spokojnie jeżdżą. To, że VAG-owi "coś poszło nie tak" w poprzedniej generacji TSI nie musi od razu rzucać cienia na pozostałych producentów. Bo w ten sposób, nie przymierzając, można od razu skreślić np. silniki turbo Hondy wchodzące w przyszłym roku. A jak dotychczas to Honda może uchodzić za wzór konstrukcji silników. Warto również wspomnieć o "przejściach" koncernu PSA z 1.6 THP w pierwszych latach produkcji :twisted:
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Northeusz, staram się cały czas patrzeć na wydarzenia z "otwartą głową", ale stało się dla mnie wyraźne, że od pewnego momentu VAG tnie w ...... i wessał w tą gierke markę Skody. Na przełomie wieków wyraźne było gdzie jest VW, a gdzie Skoda (o Audi nie wspominając), teraz praktycznie to wszystko jedno i to samo, bez cienia różnic poza znaczkiem. Awaryjność na podobnym stale podwyższanym (w stosunku choćby do O1, czy F1) poziomie - do tego zamykanie tłoków w coraz mniejszym pudełeczku i podczepianie pod nie turbin...nie...nie pasuje mi to.... :foch:Artur
Komentarz
-
Komentarz